Kastet ut fra Facebook! Pga. dick pick!

 

Instagram: Sigurd Storm

På torsdag slang jeg ut noen bilder på Facebook som en fyr sendte meg. Han spurte om vi skulle møtes og gå rett på sak! Bildene var så grusomme at jeg la de ut på siden til podcasten vår, vel uten navnet hans og ansikt.!. Men Facebook, straffet meg da med at hverken mine koleger eller jeg som har siden: “Løse kanoner” fikk legge ut noe på halvannet døgn! Dette var sikkert veldig dumt av meg, men Face book tåler krig og vold, men ikke en tiss…   Nå har det gått 5 dager med utestengelse. Vi ble utestengt for å bruke våre egne kontoer i 5 døgn! Derfor gikk alt litt tregere her… .

 

Her en sak fra i fjor:

Det kan gjerne bugne litt/ Create small exhibitions

Det kan gjerne stå en del pene ting fremme på et spisebord. Det skaper bare god stemning.

For tiden har jeg en del glass og krystall som preger spisebordet. Akuratt nå er det ikke så ryddig her at jeg kan ta bilder av hele bordet, men det kommer.

Prestekragene er selvplukk og de er veldig store 🌻😀

 

 

Ellers har jeg en gammel arvete kaffe kanne, pepper og saltbøsse stående fremme, dette bruker jeg stadig vekk.

 

 

I bakgrunnen skimtes en osteklokken som for tiden har en gullbar i seg som dekor.

 

 

Gullbaren er egentlig en dørstopper og kostet vel snaue hundrelappen på Lager house i Sverige 😉

 

Currently I have some glass and crystal promote the eating my table . It’s a little messy so it comes pictures of the room later. Coffeepot Silver inherited and the flowers I’ve picked by my self. The gold bar in the glas case I’ve bought in a Swedish fun shop for a low price 🙂

2 kommentarer
    1. Jøss, for en kakse, tenkte jeg da jeg kom til gullbarren. Så leste jeg videre…
      Moroklumpen! 😂

      Facebook tåler ikke kjønnsorganer og kvinnelige brystvorter. Men de tåler drap og vold og dritt, etter hva folk har sagt. Jeg er ikke der, så jeg vet ikke hva som er sant og ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg