Kathrine Sørland, min helt klare favoritt! / Down to earth!

 

Men krone på hode lurte jeg Kathrine med meg på polet! Med bena godt plantet på bakken er hun vår kjære tidligere Miss Norge to ganger ble hun det! og ufattelig ekte og skjønn! I dag har Kathrine Sørland bursdag! Gratulerer så mye, du er toppen! 🙂

 

Kathrine var gjest hos meg i serien Dagbladet produserte for tre år siden. Hun ble den gjesten som ble mest utfordret av alle og tok det på strak arm. Sterk og modig er bare fornavnet! Selvom dette var en juleserie legger jeg ut en lenke her til min lille YouTube kanal for de som vil se 🙂

Store gratulasjoner til Kathrine! :-)))

 

 

 

 

 

 

Kathrine is one of my all-time favorites. Today is her birthday and on that occasion I post the episode she was with me in my series Dagblade made 3 years ago. Congratulations Kathrine, you are just great! :-))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg