Kjeder meg til døde… /bored to death…

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

Sengetøy med mange “skate gutter” :-))  fra: Princess!  Ellers er popcornet og det andre i pannen min klistret på i Snap!

 

Det måtte corona til får å få meg til å spille Ping pong, hjelpes så kjedelig…

Vil også legge til at det dumme innlegget mitt i går, var selvfølgelig en aprilsnarr. men jeg levde lenge med at det var en sannhet da jeg selv drømte at det var riktig! her er en lenke til innlegget- bare vent … en dag kommer en slik fryser :-)) https://sigurdstorm.blogg.no/fryser-vekk-alle-kaloriene.html

Et lite klipp fra i går. Jeg spiller ping pong med en kamerat. Tror jeg spiller som en jente… hehe jeg har aldri hatt peiling på ball….  hvert fall ikke sånne…. hahaha  Vi må prøve å få hverandre til å le i disse dager! 🙂

 

 

 

It had to corona to get me to play ping pong, so bored help.

I have to add that my stupid post yesterday was of course an April Fool’s. but I lived with it being a truth for a couple of days after I even dreamed it was true! https://sigurdstorm.blogg.no/fryser-vekk-alle-kaloriene.html

 

Here is a link to the post- just wait … someday such a freezer will come :-)) A little clip from yesterday. I play ping pong with a buddy. Think i play like a girl … hehe i have never had a bearing on balls …. at least not like that …. hahaha We must try to make each other laugh these days 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg