Klart det er tilfeldigheter her! / Coincidence …

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

 

 

 

Floskler som: “Her er ingen ting overlatt til tilfeldighetene”, er feil hos meg! Mange av tingene  jeg gjør tilfeldig og ikke planlagt til minste detalj. Det gjelder å være  kreativ og ha fler enn en tanke i hodet, nesten hele tiden…  Dette er fra en del av innspillingen vi driver med for tiden hos meg.

 

 

Bildet og putene har jeg fått trykket på Allkopi. Kopien på fatet har jeg printet ut hjemme

Bildet er limt på og lakket 3-4 ganger slik at det tåler vask! 🙂 En sølv-båndet er limt rundt kanten på bildet

 

 

 

Jeg manglet en rosa pute… Jeg trakk en rosa skjorte rundt en pute, måtte jo ha noe som passer ypperlig inn!

 

 

Bildet på stolen og duken i forgrunnen er også Marilyn motiver jeg har fått trykket over på tekstil. Dette kan “Nilz trykkeri” hjelpe deg med og du kan bruke hva enn du ønsker av motiver! 🙂

 

 

Tekstilet er lagt rett på den gamle stolen. Selve trykket sørger for at det ikke rakner til tross for og ikke ha blitt sydd i!

 

 

Da skal Marilyn få være her i noen dager før jeg forandrer igjen 🙂

 

 

Images for pillows textiles are printed on textile. This allows you to get a copy printer to do for you. The picture on the dish is a copy I have printed at home. I have glued it on and painted it 3-4 times so it will withstand water. I have drawn a pink shirt with the pink pillow on the couch. Such casualties often happen to me 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg