La knærne få det siste!… / Let your knees have the end!…

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

Her særbehandler jeg knærne mine!

Jeg bryr meg om alt som har md estetikk og gjøre, men glemmer meg selv innimellom.

Dette tror jeg er en kjempeide!  🙂 Jeg har i grunnen forsømt  utseende og aldri vært flink med kremer og sånne ansikts greier. Tiden min har gått til design! Hadde det vært opp til meg hadde jeg brukt luktfrie Spenol til 15 kr, resten av livet! Jeg orker ikke lukter og har vel ikke stor nok tro på at det vi gjør på utsiden er det viktigste… dvs, klart det kan ha noe og si, men jeg tror det vi putter i munne en viktigere! Men nå er det slik at jeg også blir eldre og etterhvert har jeg under “tvang” begynt med kremer av noe bedre kvalitet. En tid jobbet jeg som modell for en kosmetisk klinikk, for deres hudprodukter og da dukket interessen mer opp. Ansikts huden min har aldri vært pen. Jeg har store porer og har mye rød-pigment, så noe burde jeg gjøre! Poenget mitt er:

 

Det er ikke bare rundt øynene vi trenger særbehandling!

Når vi tar på krem i ansiktet, rundt øynene osv, har mange kvinner hørt at man kan smøre resten av det vi har på hendene, på halsen. Halsen gir alderdomstegn raskere på kvinner. Jeg vil anbefale at man også tenker på overflaten på hendene og albuene. På hendene kommer d synlige årer med tiden som også avslører alder! Men HVA MED KNÆRNE!? Knærne blir ofte “knoklete” og lite pene når vi blir eldre. Fettet trekker seg litt tilbake og huden er ikke lenger optimal. Jeg har begynt og avslutte med ansiktskremen på knærne (det som er igjen på hendene eller litt ekstra..) og synes dette er en fantstisk ide! Er du ikke enig… ? 🙂

 

EN HUGE IDEA… 🙂

I’ve basically neglected the look and never been good with creams and facial stuff like that. Had it been up to me I would have used Norwegian Spenol for 15 nok, the rest of my life! I can’t stand smelling and probably don’t have much faith that what we do on the outside is the most important thing … ie, clearly it can have something to say, but I think what we put in the mouth is more important! But now it is so that I also grow older and gradually, under “compulsion”, I started with creams of some better quality. For a time I worked as a model for a cosmetic clinic, for their skin products and then the interest started more. My facial skin has never been particularly pretty. I have large pores and have a lot of red pigment, so I should do something! My point is: When we apply cream to the face, around the eyes, etc., many women have heard that you can apply the rest of what we have on our hands, to the throat. Throat gives age signs faster on women. I would recommend that you also think about the surface of your hands and the elbows. The hands. On the hands it come visible veins of time that also reveal age! But what about your knees! The knees often become not..pretty when we get older. The fat retreats a little and the skin is no longer optimal. I’ve started and ended with the face cream on my knees and call this a fantastic idea! Do you not agree… ? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg