Lag det selv!/ Create it yourself

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Lenken til kalenderen ligger nederst på siden.

Her har jeg bl.a. plukket kongler og løvblad og dekorert dem. . Så har jeg selv tegnet egne “glansilder”, jeg har kopiert limt på en liten papp-plate i sølv eller gull, lagt litt bomull imellom, hengt på en hyssing, så har det bitt en juletrepynt til treet

Egne tegninger

Så et annet tips. Plukk kongler under grantrærne. Vask dem og la de tørke

Jeg fant to ulike typer i Botanisk have.

Siden har jeg penslet lim på dem og drysset hvitt glitter og gull-gliter på dem

I tillegg har jeg tørket løvblad og sprayet de med gull, dette er også flott dekor

Det kommer litt dålig frem på bildet at det er gull

Når Christine Koht kommer på besøk, holder hele kåken på å brenne ned!

 

Here you can see old pictures and drawings I have drawn myself, I have printed on textiles or copied on paper, cut them with cotton and made a Christmas decoration to the tree.

In addition, I have picked cones and leaves, I have decorated with gold spray or glitter.

In today’s episode of my calendar, my apartment is burning down …

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg