Leter etter hun som vil ha et barn med delt omsorg! / looking for a mother and a child …

Hjelp meg gjerne og del innlegget! 🙂

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Hun jeg gikk videre med sist, kunne ikke bli gravid!  Jeg fikk mange svar da jeg la ut dette innlegget forrige gang, men det er vanskelig å forstå at en 19 eller 25 åring vil ha barn med meg, fremfor å vente på en kjæreste… Det var faktisk bare vanskelig!..

Etter at blogg. no konverterte plattformen sin, forsvant alle likes og kommentarer som lå her på bloggen. Ikke at “likes” spiller den største rollen, men jeg skal innrømme at det var litt annerledes da jeg gikk inn på bloggen og så over 800 likes og en drøss med kommentarer til dette innlegget. Det ga en utrolig støtte! 🙂 Men nå er de borte.. Det viktigste er selvfølgelig et eventuelt resultat, et barn…

Dette innlegget skrev jeg i sent i 2016. Jeg fikk flere henvendelser og valgte ut en jeg ville gå videre med. Det viste seg imidlertid  etter 5 forsøk, at hun ikke kunne bli gravid.

Livet mitt tok en helomvending i mars 2017, da jeg kom utfor en ulykke,  så prosjektet ble lagt på is. jeg klarte ikke å gå videre! MEN NÅ ER JEG TILBAKE IGJEN!

Jeg er halvt Østerrisk og har vært det hele livet! hehe ;-))

 

 

 

 

 

Tusen takk for all støtte og gode ord jeg fikk sist! Det er sikkert noen som har reagerer på at jeg er så åpen og personlig, men det spiller lite rolle 🙂

 

 

Jeg ønsker å henvende meg til deg eller dere som kjenner en singel kvinne som ønsker barn! Jeg ønsker delt omsorg 50/50 , siden jeg er singel.

Kvinner “fleiper” stadig ang. at vi kan få barn sammen… Nå er det ikke tull lenger!  Min tid renner også ut dersom jeg ikke setter i gang nå. Jeg vil jo heller ikke være spedbarns-forelder når jeg er 60!

Jeg har en lege som hjelper meg med prosessen, da er oddsen mye større!

 

Meg 🙂

Hvor er du…? Kvinnen jeg ser etter må ha en stabil plattform i livet og være frisk!  Målet er å møter å se om vi har noenlunde samme verdigrunnlag.  Til dere som svarer meg, vil jeg selvfølgelig gi mer utfyllende informasjon og hun MÅ, bo i Oslo og ha et ønske om å være her! kun seriøse henvendelser. Del gjerne innlegget 🙂

Dersom du eller en du kjenner synes dette virker interessant, tar jeg gjerne i mot svar på Facebook-Messenger eller til:  [email protected].

 

Genetisk fungerer jeg faktisk som en okse 😆. Jeg blir veldig sjeldent sliten og jeg er aldri syk! 🙂  Jeg er full av energi og liv og jeg er sikkert litt gæren som legger dette! ;-))

Utenom det er jeg omsorgsfull, jeg har empati med andre og jeg er veldig åpen, noe som kanskje skinner igjennom her!. Jeg kan knekker sammen i gråt og jeg innrømmer gjerne at jeg er svak! Da er man visst sterk, har jeg hørt… og det er jeg også!  😉 Jeg føler jeg  aldri har manglet noe, men likevel er jeg ydmyk, veldig takknemlig og jeg setter pris på de små tingene i livet. Jeg reflekterer stadig over hvorfor jeg fremdeles får være her, når mange faller fra!… Jeg setter utrolig stor pris på ting mange tar som en selvfølge!

– Jeg er nok ganske unorsk… og halve meg er jo faktisk fra de Østeriske alper 🙂

Jeg er homofil! Det har jeg stadig satt ord på i tv sammenheng, selv om alle vet eller skjønner det, har det vært viktig for meg å skaper en nærhet på denne måten, ved og si” hvem jeg er”.

Og jeg er SVÆRT LITE OVERFLADISK!

Jeg er singel og det er også grunnen til at jeg vil gjøre det på denne måten 🙂

 

 

Savnet etter et barn er stort, jeg ønsker så gjerne og ha en jeg kan elske for alltid…

 

I address myself to the one who could imagine having a child with me. I know a doctor who helps with the process. I 

I want to share the care fifty/fifty. If you find it interesting,contact me at Messenger or mail: [email protected]

I will give you more information!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg