LETER ETTER MAKKER TIL VÅR PODCAST!

 

Vi er to stykker som skal sette igang en podcast, men vi ønsker en makker til! Slik at vi alltid kan være to eller tre med gjesten!

 Jeg ønsker en som bor I Oslo, kan avse noen timer en dag I uken. Dette er noe vi isåfall kommer tilbake til. Du må være uredd, ha humor og være spontan. Denne podden skal være “RETT FRA LEVRA”! Her skal det virkelig være høyt under taket. Vi skal kunne snakke om de fleste temaer, samt at det skal komme mange spennende podd- gjester, kjente som ukjente. Lyd, bilde og location er på plass, så nå starter egentlig den siste delen av prosessen Det er fin om du også har noe erfaring i media, men det er ikke et must

 Er det noen som føler seg “hjemme” her, og tenker YES dette høres gøy ut! Gjør som følger: skriv noen ord om deg selv så jeg får et lite inntrykk på forhånd, å legg gjerne ved et bilde. Vil gå fortløpende igjennom alle mail jeg får, og tar dere  jeg finner interessante inn til “intervju”, da også for å se hvordan vi matcher sammen. Det er superviktig for oss som skal samarbeide, og de som skal lytte på.



Legger denne ut på bloggen min, men setter stor pris på om dere deler dette innlegget. Podcast er ikke noe som passer for alle, så om det ikke er noen av mine flotte følgere her på bloggen min som føler at dette er noe for de. Da håper jeg dette innlegget blir delt, for vet det er mange artige og kreative sjeler der ute som kanskje jeg ikke når ut til alene her på bloggen, men som bare venter på en slik mulighet.

 

NB! Mail: [email protected]

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg