Lilli Bendriss forandret livet mitt/ She Change my lift….

 

I dag har hun bursdag! Vår alles Lilli!

Det er 11 år siden min Far forlot oss med kreft, men såret har enda ikke grodd. Jeg føler at Lilli fikk roet meg!  Jeg tror faktisk den smerten man får av å miste foreldre, er med på å gjøre en til et annet menneske. Etter at Far døde er det flere situasjoner i livet jeg er mye mer ydmyk ovenfor.

 

 

To år efter Fars bortgang snaket jeg med Lilli. Kontakten hun fikk med energien hans har roet meg. Faren min vokste opp i alpene i Østeriket og mye ved hans liv og oppvekst er så utenom det vanlige at det fantes ikke tvil om at Lilli fikk kontakt med ham! Han kom med flere ting og signaler han ønsket og fortelle meg gjennom henne.

Det var så mye Lilli fortalte den kvelden som har gjort det mye lettere for meg og akseptere at mitt eget liv også en gang må ta slutt, fordi det tar ikke slutt! …

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort dersom jeg ikke hadde hatt denne samtalen med Lilli!  Hun er et lys og hun har så utrolig mange fantastiske sider ved sin personlighet :))

Bildet under et fra Lillis 70 årsdag. Jeg la en haug med sjokoladehjerter rundt Lilli´s talerken 🙂

 

 

Today is Lilli’s birthday! She changed my life when, after my father’s death, she made contact with him. This gave me such peace in relation to what comes later. There was never any doubt that it was he she got in touch with! Lilli is a light with her nice personality. Congratulations so much on the day to Lilli! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg