Lilli Bendriss kake-party

På tirsdag hadde Lilly et lite kake-party

Her er jeg sammen med manager Monica. Hun er selve roten bak podcasten vi driver og spiller inn. Første episode kommer nå i juni!

Jeg plukker blomster til Lilli

 

Før vi dro til Lilli var vi innom min Mor. Lilli bor et stenkast unna. PÅ vei nedover Holmenkollveien gikk jeg og plukket blomster i veikanten. Plutselig kom en lite Maria-flyfly og satte seg på hånden min. Manager Monica prøvde og si at Maria-flyfly heter Marihøne… haha Det er ikke noe høne dette her, fortalte jeg henne,- Norsk er litt vanskelig for enkelte hahaha :0

 

 

Lilli er  i full gang med å skjære opp selve juvelen bak kakene. Bak står min venn Rune Brendengen og Gro Elisabet Sille

 

 

 

 

Her er Edna Falao til venstre med sangerinne Gro Elisabet Sille, som ga oss vakker sang for anledningen. Edna er forøvrig bilmekaniker  :-)) fra gammelt av og kjent fra diverse TV anledninger

 

 

Kenton E. Moorcroft Monica Skogmo og meg 🙂

 

 

 

Her med nydelig Reidun Perrson

 

 

 

Ingen ting er som venninner fra gammelt av, se hvor godt de tar seg ut! :))

 

x

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg