Først “flystyrt”, så måtte jeg gå i drag! /Drag show

 

Det ble en del styr i innspillingen da jeg var utfor nødlanding og turbulens i Norge, så vi måtte fly til Sverige. Jeg klarte ikke tanken på å fly igjen, så jeg måtte ta tog tilbake til Norge. Derfor ble episoden slik…  I tillegg måtte jeg gå i drag.. haha

 

Episode 22: https://www.youtube.com/watch?v=ujHYw1TQMrg. hehehe :-)))

 

There was a lot of confusion in the recording when I had to make an emergency landing and turbulence in Norway, so we had to fly to Sweden. I couldn’t bear the thought of flying again, that’s why I ended up on a train and that’s why the episode turned out like this…  Also, I had to go in drag.. haha

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg