Detaljene/ Kjendisfesten/ My library

 

I biblioteket mitt har jeg stilt ut flere gamle minner

 

På konsollbordet har jeg samlet mange små ting som betyr mye for meg

 

Her er det engler, nisser, juletrær og bibelske figurer

Disse små nydelige englene hadde vi på en peis da jeg var liten. Den gang var det en Luzia som gikk i front med lys nedfelt i hodet 🙂

Flere engler i glass

I kransen har jeg hengt noen juleting som gir meg skikkelig jule-steming, spesielt nissen og rådyret!

En liten uro laget av en ståltråd. Her henger det forskjellige figurer i sytråder

 

Episode 13. Kjendisfesten: I denne episoden tipser jeg om hva som gir den optimale julelukten, men jeg glemmer og si at det også burde tilsettes litt kanel!…

 

In this room I have collected old little details I love. The link to my calendar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg