Med enkle grep/ Quite simply

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

1. Denne masken kjøpte jeg i utlandet for mange år siden

 

 

2. Kjøpt på Standard!: Jeg skvetter ordentlig selv! Bak et gardin har jeg plassert “Skrik”, nå skal vi snart kose livet av vorrs gjennom julen, så da tror jeg det er helt innafor og bli skremt en uke først! haha

 

3. Den morsomme strutsen har av naturlige årsaker pga. det orange blitt et Halloween innsag, sammen med orange stearinlys fungerer den topp 🙂 Jeg tror min Mor hadde hengt den rundt en vinflaske hun ga meg for lenge siden.

 

4. Jeg tok av hodene på rosene og sprayet de sorte, det gir dyster og kul stemning! 🙂

 

 

5. Det transparente og det sorte skjelett hodet var fra Nille og ble kjøpt med Halloween godteri inni seg. flaggermus skjelettet er fra Panduro Hobby. Kubbelysene og glasset jeg holder er fra Nille og dødninghodet i bakgrunnen til høyre, har jeg fått av en lege 🙂

 

1. The mask below is old and I bought it abroad several years ago.

2. I splash properly myself! Behind a curtain I have placed “Scream”, now we will soon enjoy the life of ours through Christmas, so then I think it is completely inside and be scared a week first! haha The mask and “coat” were bought at Standard.

3. The funny ostrich has for natural reasons due to. the orange has become a Halloween statement, together with the orange candle it works great 🙂 I think my mother had hung it around a wine bottle she gave me a long time ago.

4 .I took off the heads of the roses and sprayed the black ones, it gives a gloomy and cool atmosphere! 🙂

5. The transparent and black skeleton head was from Nille and was bought with Halloween candy inside. The bat skeleton is from Panduro Hobby. The log candles and the glass I hold are from Nille and the skull in the background to the right, I got it from a doctor 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg