Med Lilli Bendriss innabords

Da Lilli fortalte meg at hun var å få kjøpt på polet, måtte jeg slå til! Det til tross for at jeg egentlig ikke drikker rødvin. Vi alle har vel hørt at et glass rødvin er anbefalt daglig fra en viss alder i livet. Det handler vel om at i utgangspunktet er de røde druene sunnere enn de grønne. Jeg har i hvert fall aldri hørt at hvitvin er anbefalt, men det er det jeg drikker, om jeg drikker. Og jeg har alltid 50 % farris i glasset med vinen. Egentlig er jeg ikke så glad i alkohol, men med Farris innbiller jeg meg at jeg digger det når det er festlige lag!

Men nå som Lilli har fått sin vi på polet, vil jeg benytte anledningen til å begynne med litt rødvin og jeg synes den er sååå god!

Mouna, min venninne, er en rødvinsentusiast og ble veldig begeistret for Lillis vin, Så folkens: Løp og kjøp! Dvs. gå inn på polets side og bestill, så henter du den eller får den levert! 🙂 ::https://www.vinmonopolet.no

 

When my friends get their wine on the wine store, then I also start drinking red wine. I have always only drunk white wine, but since it is said that the red grapes are healthier than green and red wine is recommended, I start with that now! And Lilly’s wine is delicious. My good friend Mouna is a red wine enthusiast and can highly recommend Lilli Bendris! Order it now! 🙂  :https://www.vinmonopolet.no

2 kommentarer
    1. Jeg er nok mest på hvitvinen jeg også. Sjelden med rødvin her i huset. Egentlig kun når jeg får det i gave. Men Lilli sin vin, den kunne jo være spennende. Og det er mest fordi det er henne. Hun er en kul dame jeg har skikkelig sansen for ♥ Tusen takk for tipset, og god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg