Melania og Trump, de er samme ulla! / More than FAKE!

Dagbladet.” Av ren sympati, for hvem hun ligger i seng med!”

 

 

Det er ikke alltid, alt som blir sagt kommer med i et intervju. Jeg uttalte at jeg har hatt respekt for Melania Trump spesielt da han forleden uttalte frivillig i en av sine taler for D.Trump:  “at hun støtter sin mann, men at hun ikke alltid er enig med ham hvordan ting blir sagt”. Det betød mye og se, at hun har såppas selvinnsikt og respekt for seg selv av hun ser dette. Men så kom hun med kommentarer innimellom selv, som gjør at man må lure… Se vedlagt lenke mellom bildene:

Jeg hadde respekt for henne i ren sympati i forhold til det jeg sier til Dagbladet!..

Men når man hører kommentaren og ser hvordan hun ønsker å fremstå, ser man hvor lite ekte og fake alt er, derfor bruke jeg det ordet om henne som Dagbladet avslutter intervjuet med!

Trærene hun får satt opp, er ikke pynt men mer dekor og utstiling. Jeg synes de er vakre i seg selv, men det blir for gjentagende. Det er fint å se en danser opptre med 15 dansere i bakgrunnen som danser likt, men det er begrenset hvor spennende det er å gå forbi 30 like juletrær. Hadde trærne vært forskjellige ville det også blir mye rot, dette burde vært gjort åpen helt annen måte

 

 

Det er fint med et tre på hver side av døren, men jeg skjønner ikke dette behovet hennes for å prøve å lave en skog inne… Hun burde kanskje prøve å komme seg en tur ut i en ordentlig skog!

Med disse utalelsene og og det hun gjør var jeg vel bare snill : https://www.dagbladet.no/kjendis/ser-ut-som-et-mareritt/71887961

Episode 3 i kalenderen min ligger nederst på siden.

 

When Melania T. said that she does not always agree with what D. Trump says, I was happy, but my respect for her fell quite quickly, when you hear how she speaks! See the link between the pictures. Instead of creating something resembling a recurring forest, maybe she should go for a walk in the forest herself! … My calendar. Episode 3. Tips ang Christmas lights and miscellaneous 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg