Min julefrokost / My Christmas morning breakfast

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

Da er julaften overstått og alle forventningene over. I år droppet min familie ribben og det ble kalkun i stede- det ble litt rart. Neste år skal jeg sjekke opp vegetar-ribbe, så satser jeg på at vi kan fortsette med det 🙂

For de som lurer på hvorfor noen sier god jul ag andre gledelig jul, så er gledelig jul noe man sier fra 1. juledag og i dagene fremover. God jul er før julaften 🙂

 

 

Jeg var ikke helt klar da Kim Erik tok disse bildene. De er litt blurry, tatt med min iPhone. Bildene ble tatt i momang med innspilling av jul som kommer til neste år… Her med en kjempe tekopp 🙂

 

 

Her er min julefrokost. fotografert av Mona Gundersen. Alltid mad cabare´ og aspik. Nøtter og korn. Så skinke egg, kaviar og grønnsaker- Jeg er en vegetarianer som ikke funker helt! (-:

 

 

 

 

Nå bærer det av sted til noen venner på Aker brygge på brunch, så middag med familien oppi kollen igjen senere. Ha en fin 1. juledag alle sammen 🙂

 

Episode 24.

 


Here are some pictures from my Christmas bedroom taken by Kim Erik Strøm and my breakfast taken by Mona Gundrsen

Now I'm going to Lunch with some friends at Aker Brygge, then home to family for dinner. Have a nice !. Christmas Day everyone 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg