En av mine favoritter/ One of my favorites…

 

 

Bildet over er fra 17.mai.2019

Et av mine største komplekser, håret!

 

I dag har min kjære gode barndomsvenninne Hanne bursdag. Det er en halvveis rund dag… På bildet øverst er vi avbildet da vi var 17 år gamle på taket hos noen venner på Aker brygge. Deres barn satt på fanget vårt den gangen og er i dag voksne og venner av oss, morsom er det! Kronene på hodet vårt laget jeg året før da jeg var 16 og da gikk vi rundt på 17 mai med dem og barn skrek: ” Der er kongen og dronningen!”  Haha

 

I dag har Hanne 3 barn selv

 

 

Det var dette bildet som gjorde at jeg tenkte jeg ville ta opp hårkomplekset!!!

Apropos hår, tror ingen av de på bildet over trenger tykkere hår, blir skikkelig misunnelig! 🙂

 

Her med venninner Hanne og Gina.

Dette er mitt mareritt, når jeg får lys bak meg og man ser hvor tynt håpet mitt er. Jeg har opprinnelig ikke noe mer hår igjen oppå hodet. Det man ser er 11 000 hår som ble transplantert fra bakhodet mitt i 2005. Det vokser sannsynligvis resten av livet..

Men selv med noe av det tynneste håret i verden, kan jeg likevel se ok ut men da må det voks og tørrsjampo til!

Favoritten er Batiste fra Vita! 🙂 Min søster Christine har to VITA foretninger, av og til hjelper jeg henne i den ene av butikkene, jeg sverger til VITA! 🙂

 

 

Best av alt Batiste og den kommer i flere farger så håret får riktig farge! Dette er min redning og kan selvfølgelig brukes selv i nyvasket hår, da virker håret mye tykkere!

 

 

July 26th had my good childhood friend’s birthday. One photo made me want to write about my hair complex. I transplanted 11000 hairs in 2005. Everything at the top of my head is transplanted! The reason why it looks so thick is Batiste wax and dry shampoo from Batist! 🙂

 

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg