Min lille bursdagsfeiring/ My Birthday Celebration

 

 

Jeg er nok den minst fansy av mine venner. Jeg er generelt ikke noe flink med mat, all min tid går til estetikk, som ikke forsvinner….. Derfor er jeg ikke så opptatt av å skulle dandere fin mat, den er jo borte straks den kommer på bordet!..

 

Da jeg skulle begynne å bake kake og forberede til den lille bursdags-feiringen, oppdaget jeg at det hadde rent vann ut av vaskemaskinen.. hele kjøkkenet, anretningen og spisestuen hadde vann, så ca 5 meter bortover gulvet 🙁  Jeg hadde lokket døren til maskinen mens en skjorte satt fast. Da dro den gummien med seg og vannet fosset ut! Så da ble det ikke mye baking!

 

 

I stede gikk jeg og kjøpte ferdig kaker, vaniljeis, fruktsalat, potetgull og masse smågodt!!!  Fruktsalat er jo fantastisk, den freshet jeg opp med røde druer og nektariner! :))) Så noen pølser og noen pizzaér- tror det ble en bursdag til 500,- 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg elsker disse havfru-sugerørene :))

 

 

 

 

Jeg sier alltid at jeg ikke skal ha presanger, da jeg har så mye greier og alt for mange ting. Og ingen får komme og dekorere mitt hjem med blomster, da blir jeg gæren hehe, det vil jeg ikke ha før i begravelsen min! 🙂 Det ender alltid med at jeg får en del vin og noen praktiske ting og det blir jeg veldig glad for! I år fikk jeg av min venn Johannes en pute og en krus med Linda Evans, jeg ble så glad!!!!!, Hun er den eneste kjente personen på kloden jeg har som mål og møte! Den vakreste av alle! :))

Her er noen av presangene:

 

 

 

 

 

PREMIUM — DYNASTY, Linda Evans, John Forsythe, 1981-1989. © Aaron Spelling Prod. / Courtesy: Everett Collection

 

Johannes og søster Christine

 

 

Børge er han jeg har podcasten vår med 🙂

 

Andreas og Johannes

 

Veronica og Andreas …. 🙂

 

Monica, Boel, Veronica og Andreas

Bildene ble tatt før alle gjestene hadde kommet, vi danset oss inn i sene nattetimer 🙂


Because of a small flood from the washing machine, there was no time for cake baking. So I bought ready-made cake fruit coctail pizza sausages and lots of goodies! :)) I think it was a birthday of 500 kroner. I have so much stuff and do not want anything, but we are always fine 🙂 And I got a fantastic pillow and a cup with Linda Evans by my friend Johannes :)))

 

Her er lenken til Siste episode fra podcasten: https://open.spotify.com/episode/4YdYVDD9rY1BRm5IWELNsw?si=mq5l7kJQSkuaWEPwkeZvbQ&fbclid=IwAR39b6-ChZbHHlKzP5wo-Jntkvc3L-6r0TS3iUzTeG4ukUOILbhlqHlzUKI

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg