Moderne kunst/ Modern art

 

Slik gjorde jeg det!:

Blandt gamle ting og antikviteter er det alltid fint med moderne kunst! For anledningen har jeg tatt for meg et av eventyrene jeg var mest glad i som liten, nemlig: Den stygge andungen! Slik gjorde jeg det:

 

 

 

Et vanlig A4 ark får plass til 3 bokstaver. Jeg bruker sorte ark fra Panduro hobby og streker opp med linjal. Personlig synes jeg bokstavene blir for høye dersom jeg benytter hele høyden på arket (når arket ligger) Derfor streker jeg opp en linje nederst, jeg klipper vekk!

 

 

Så tegner jeg opp bukstavene  og klipper dem ut. På baksiden av bukstavene snurrer jeg litt tape og klistrer dem til veggen!

 

 

Svanehalsen er kjøpt på Kremmerhuset. Men du kan henge opp nesten hva som helst. Selv “Den synende far i huset…. ;-)”

 

 

Among several old furniture, it is always nice with modern art. For this occasion I have drawn lines on a black sheet and draw and cut out 3 black letters on each sheet. I have used a gooseneck from the Kremmerhuset, but you can hang up, almost what my son prefers 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg