Moxnes, måtte hjelpe meg!/ The sympathetic politician!

Alt gikk på skinner frem til da Bjørnar Moxnes dukket opp på døren! Det vanskeligste med dette intervjuet var at han var den eneste av gjesten jeg ikke kjente eller hadde møtt før. Da jeg ga ham en klem, fikk jeg litt panikk!.. Kamera-crewet og regissøren, ga tydelig tegn på at det var greit og Moxnes synes det opplagt var hyggelig…. haha

JEG ØNSKEt Å HA MED TANKESEANSER FRA EVENTYRENE JEG HAR VÆRT GLAD I!

Hvordan skulle dette løses…

Svane-seansen, etter at jeg har vist tegningene, er opplagt det mest patetiske øyeblikket jeg har hatt på skjermen. I tv reportasjer forklarer jeg og viser hvordan jeg gjør ting. Men da dette gikk på Dagbladet, ble det langt mer personlig enn hva jeg egentlig forestilte meg. Jeg har ikke lagt skjul på så mye gjennom disse 25 episodene. Det er rett fra levra! 🙂

Hos Pascal var jeg med i hans serie-innspilling av “Pascals konditori”, samtidig som jeg spilte inn min egen serie. Derfor er denne scenen litt preget av rot.

 

 

 

This is definitely one of my most embarrassing moments on screen. I did not know the politician who came to the door, so the hug felt a little strange … More things are happening in this episode!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg