Neste gang hun kommer har jeg musen klar!… Next time the mouse is ready

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

Ta turen innom denne forretningen!..

Jeg hater egentlig mus, men ikke denne! Neste gang hum kommer, har jeg forberedt med en skikkelig råtte! :))

I sommer gikk jeg forbi et butikkvindu i Bygdøy alle´, først trodde jeg at jeg så en ordentlig mus, men ved et nærmere øyekast, så jeg det var en koserotte! haha.. Jeg synes den passer fint på balkongen, sammen med noen andre mus jeg har under juletreet.

Da Dorthe var hos meg i anledning God kveld Norge i julen, ble treet filmet masse mens Dorthe og jeg stod rundt treet ute på balkongen, men det ble ikke brukt i sendingen, da de hadde så mye annet å bruke. I år skal jeg sørge for at treet, detaljene, musené og råtten kommer frem. Musen skal stå under treet. Det er viktig med sånne detaljer, jeg bare elsker det og det skaper stemning!

 

 

 

 

Her er musen!!! 🙂 Den kostet 199,-

 

 

I denne vakre bygningen på Frogner ligger lekebutikken Bamsebua! Her kjøpte jeg musen til balkongen!

Dette er en av de siste gamle fine lekebutikkene, ta turen innom, de har flere morsomme dyr og kanskje noe annet morsomt du kan bruke i interiøret! 🙂 Bygdøy alle´59

 

 

 

 

Er den ikke søt…?  :))

Her er forresten reportasjen hvor balkongen ikke kom med 🙂 https://www.tv2.no/v/1402861/  

 

 

I really hate mouse, but not this one! In this beautiful building on Frogner lies Bamsebua! Here I bought myself a mouse for the balcony! … But I think it is a cuddly rat! haha .. I think it fits nicely on the balcony of Christmas with the Christmas tree. The Christmas tree on the balcony. When Dorthe was with me on the occasion Good evening Norway, the tree was filmed massively with Dorthe and me around this tree outside, but they just used inside in the program  God kveld Norge. This year, I’m going to make sure the tree, the details and the mouse come out. The mouse should stand under the tree. It’s important with such details, I just love it! 🙂 Cute..? 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg