Nyttårsaften/ New Year’s Eve

Jeg vil ikke ha en blomst, før i min egen begravelse! Jeg vil ikke stå å kutte blomster og finne vaser når gjestene mine kommer, jeg innreder hjemmet mitt selv! I utgangspunktet skal du ha levert blomster på forhånd dersom du tar det med til vertskapet, jeg anbefaler folk ta med en vin eller noe annet vertskapet samler på…Vis at du har forberedt deg, det hjelper stort sett ikke å komme med vakre blomster som ikke passer inn i farvene vertskapet bruker…

Så dersom du absolutt vil kjøpe blomster, burde du i alle fall safe det med hvite blomster, hele året! Da går det ikke helt galt… Dette er hva jeg mener! 🙂

 

 

 

 

Her er det tips bl.a. til dekking av bordet 🙂

 

I do not want flowers, until in my own funeral! I do not want to stand to cut flowers and find vases when my guests come, I decorate my home myself! Basically, you should have delivered flowers in advance if you bring it to the hosts, I recommend people bring a wine or something else the hosts collect … Show that you have prepared, it mostly does not help to bring beautiful flowers which does not fit into the colors the hosts use … So if you absolutely want to buy flowers, you should at least secure it with white flowers, all year round! Then it does not go completely wrong …

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg