Ser du noe rart ved bildet…? Oppgraderinger/ Opgrades

For tiden driver jeg og oppgraderer og styler en leilighet, så jeg har litt liten tid, men jeg legger ut noe her ganske snart 🙂  Gå gjerne nedover i innleggene. Følg meg på Instagram så lenge: Sigurd Storm

SER DU NOE RART VED BILDET?

Jeg måtte bere legge et bilde her- skriv gjerne en kommentar om du ser noe rart ved bildet… 🙂

 

 

Do you see anything strange about the picture ..? It you do, post a comment… 🙂

I´am so very busy at the moment with an apartment I renting out. I do upgrades and much more – but I’ll post something here soon 🙂 Follow me on Instagram for as long as: Sigurd Storm

 

 

5 kommentarer
    1. Ja det er helt sant, skrik stod bak et speil fra Halloween i flere måneder, uten at jeg la merke til det, ikke før dette bildet ble tatt, det var faktisk litt ekkelt hehe 🙂

    2. Ja, til høyre. Grøss💀Det var kreativt med de rosene, særlig den i vasen opp-ned. Var pen innstasjon. Hadde ikke turt å bruke sorte roser. Jeg blir så trist. Sort stenger ute alle farger, derfor er den sort. Det grønne starinlyset ditt stenger ute det grønne lyset eller lysbølgene. Fysikken er så rar. Gleder meg heller til jul og pynten din. Love it! 💖🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg