Oppussing og bursdager

 

For tiden pusser jeg opp en leilighet jeg har på Grünerløkka. Jeg henger derfor ikke helt med i stroppen og klarer ikke hele tiden å følge opp bloggen. Men en fest i nye og ne rekker jeg. Jeg får ikke laget så mange bilde album for tiden, som jeg pleier å legge på Face. Dette bekymrer meg litt for hvor er bildene vi tar om 5-10 år om vi ikke legger de et sted…Men her er det noen bilder:
I går var jeg i to bursdag. Shad som er Lilli Bendriss gode venn og til  podcaster Christina Kjevik. Måtte jo bare legge ut dette bildet med Lilli og meg, se de vakre øynene til den toppen :

Shad, Lillis gode venn…. 🙂

 

Min lillesøster Christine

 

 

 

Bildene nedenfor er fra busdag nr 2.

Under Christian Kjevik ved siden av meg.- Innehaver av Interiørbloggen!

 

Litt av noen bilder hehe

 

 

Jeg kommer tilbake med bilder fra leiligheten jeg pudder opp!

1 kommentar
    1. Hei igjen!😊 Får du gjennomført dine intæriørprosjekter i disse dager? Det klør i fingrene etter å sette i gang..men jeg er 7kke hjemme for tiden men i Sverige..så i dag har jeg vært i vei og kjøpt malerrull og tilbehør sånn at alt skal være klart ihvertfall når jeg har kommet meg hjem til Norge en gang igjen….😊👍🖍🖌🖌⚒🔨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg