Podcasten er i gang, angsten brer seg…/ The podcast is on!

 

 

Jeg er nok i overkant frittalende, men har god hjelp fra pod verdt Børge kraft Pettersen og manager Monica som også kommer med visse frittalende syn.  Sammen med gjester, interessante venner og kjente personer diskuterer vi alle temaer i livet. Det blir diskusjoner, refleksjoner, analyser av livet og mye annet gøy.

Børge og jeg setter i gang debatter og har mange meninger, mens Monica som jobber tett med meg ellers sitter mest og oppserverer med førstehjelpsett på fanget! Vi vet aldri når det smeller!

Hjelpes, angsten brer seg i meg når jeg tenker på dette. Jeg er som alle andre: Jeg bryr meg om hva andre mener om meg, i hvert fall til en viss grad. Jeg har ingen tro på at man verken skal drite i hva andre syns om en, eller at noen fullstendig gir f… i det, dersom man er ”normal” i hodet!… det var det da!..

Her er lenken til spottify og Anchos… Selv har jeg ikke hørt på noe av dette! Hjelp! … Løse kanoner er i gang!

Vi starter mykt!…

Episode 1. Velkommen til Løse kanoner!:  https://anchor.fm/loose-canons/episodes/Velkommen-til-Lse-Kanoner—–Episode-1-e478rb?fbclid=IwAR04T5WCTLAudVTncqDB4RPzLlPHn3L6WQdLBriAr6EJmoX5ZuaE7YSK8sg

 

Episode 2. Iskald banan og feil hull! https://open.spotify.com/episode/5hhz1b5uJpkHmrsIXfeBDp?si=mBZTLChwRo-wIdf-nKw-KQ&fbclid=IwAR0DO-4WuMagLCEcHF1gK5sGHAA9_VIjHfpZjNzpudHyf1_DqJS8s0mf1Uw

 

 

Facebook siden vår: https://www.facebook.com/losekanoner/

 

Episode 2. Monica  og meg. Innspillingen foregår i utgangspunktet i spisestuen hjemme hos meg

 

 

Børge Kraft Pettersen. Her tror jeg Børge viser oss målet på greia si… 😉

 

 

Børge kommer aldri uten Moëtén sin!

 

 

 

 

Friskt innslag!: Veronica Gundersen er en god venninne av meg, hun kommer nok til å dukke opp i ny og ne! Frittalende, interessant og intelligent, samt gal! 😉 Fantastisk blanding!

 

 

I’m probably outspoken, but have good help from pod worth Børge force Pettersen and manager Monica.

The two first episodes are linked up on the page 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg