Pynten i spisestuen/ The dining room

“Hun er den eneste kvinnen som har ligget i MIN, seng!” Det bare rant ut av meg da fotografene trykket kameraet opp i trynet mitt… vel det finnes andre senger! haha  Elleville Jørgen Foss kommer på besøk!- Dette er noe av innholdet i episoden nedenfor!

 

 

Jeg er ikke så glad i skarpt dagslys i julen, men det kan være litt flott av og til. Her i dagslys uten en lyspære eller et levende lys tent!

Noen av englene og nissene mine:

 

 

På konsollbordet har jeg en vakker gammel engel.

 

 

 

Denne engelen er kjøpt i en interiørr-foretning for noen år siden. Den er mye, men gjør seg godt 🙂

 

 

Kornetten som henger på nøklen til skapet, er vakker. Innenfor skap døren skimtes en engelen Dorthe Skappel laget til meg i en tv reportasje. Julenissen kjøpte jeg i New York for over 20 år siden

 

 

Disse kornettene er jeg veldig glad i. De er skjøre, men usedvanlig vakre. Mye av pynten jeg kjøper er fra Shshi, butikken deres ligger på Aker brygge.  Se episode 7. her handler jeg på Shishi

 

 

I treet har jeg flere engler i plexi og glass. Min mormors gamle glsskule henger til venstre

 

 

 

Ballerinaer, istapper, juletrær og engler 🙂

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg