Så var det frem med påsken igjen!/ Easter everywhere!

 

 

 

Kjøkenet og balkongen!   Blomsterpotte en en gammel Villeroy og Boch potte.  Den har fått noen sjarmerende sprekker! Jeg har ikke hatt den i bruk på over 15 år, så jeg ble glad da jeg oppdaget den innerst i boden! Hadde faktisk glemt den litt 🙂 I urnen på dørken har jeg plukket gåsunger. Pelsen på stolene er farget saueskinn  fra Nille og den gamle hønen har jeg fått av min Mor

 

 

På kjøkkenet dvelte jeg litt… Jeg synes vel selv at den hvite løperen er den som gjør at tingene kommer best frem, men det er noe med den gule! Litt svensk, men det er jo bare hyggelig! 🙂

 

 

Den hvite er roligere, men med den gule, blir det desto roligere når man fjerner pynten etter påsken 🙂

 

 

The yellow fur is from Nille
The old flower pot is from Villeroy and Boch. I had to glue it together once in a while. The white table runner gives a calm impression, but there is something nice about the yellow one. A little Swedish, but it’s okay! 🙂

Happy Easter!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg