Savnet er der uansett!/ 12 years ago today!

 

I dag er det 12 år siden min Far døde. Det er ikke alle jeg er glade i jeg tenker på hver dag, men Far tenker jeg på hver dag, mulig det er fordi han ikke er her lenger…Han ga meg alt.  I dag hadde jeg et lite selskap på graven hans. Jeg spilte musikk og sang for ham 🙂

Man kommer liksom ikke over det selv om det kommer på avstand…

 

 

 

Til minne om ham og litt av livet mitt fra jeg var yngre, lenker jeg til videoen nedenfor. Jeg foreviger minner ved å lave filmer 🙂

 

Today it is 12 years since my Father died. It’s not everyone I love I think about every day, but I think about my Father every day, maybe it’s because he’s not here anymore…  He gave me everything! Today I had a little salabrating at his grave. I played music and sang for him 🙂

In memory of him and a bit of my life from when I was younger, I’m linking to the video below. I immortalize memories by making films 🙂

You can’t seem to get over it, even if it comes from a distance

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg