Seriøst?.. Med rullestol på dansegulvet…Flere tips!

Her tok det helt´a! Min kjære venn Johannes Brun er ikke tilhenger av å spre bilder fra fester som kan misforstås… Altså, ikke ok å virke bedugget om man ikke er det osv. Jeg er er helt omvend  hahaha.

Men i weekenden skulle Johannes gjøre noen avanserte “dancs moves”- dette resulterte i at han brakk foten. Etter dette stuntet sendte han ut bilder av seg selv dansende i rullestol på sosiale medier. Jeg lo så jeg nesten ikke klarte å puste, for jeg gikk jo ut i far at dette kun var et aprilsnarr stunt! Men det var det ikke. Vel… uansett! Dette dreier seg faktisk verken om å være eller virke bedugget, for når jeg ser tilbake bare få uker, fant jeg disse bildene på tlf min av Johannes tidlig på kvelden… Så her skal det ikke drikking til for å ta den helt ut. Vi snakker avanserte “dance moves” fra morgen til kveld, nesten rart han ikke har endt fast i rullestol! 🙂

 

 

Jeg ble nesten nødt til å fotografere foten hans, da jeg intenst et par døgn hadde trodd det var et aprilsnarr-stunt, men det var det ikke! Så det førte tipset er: Ikke prøv deg på avanserte “dance moves”!

 

 

Hjelp sjekk dette bilde. Med jobben på høyfjelltur, danser Johannes  rundt på diskoteket i rullestol!…

 

 

SLEIP SOM F…

Jeg dro ut og handlet litt for Johannes, men jeg skal gi et gått råd. Dersom du skal være så sleip av du parkerer ved bensinpumpen for å late som du egentlig skal fylle bensin. – Når du i virkeligheten skal to raske ærende i gå butikker… Unngå å parker en EL-bil ved pumpen… Lol    det glemte jo jeg 🙂

 

 

Et godt tips: Dersom du skal ha ut siste tåren av posen i en vinkartong: Klipp hull øverst på posen og blås inn til den blir en ballong, så setter du på KRANA! – Da kommer resten og den siste dråpen ut,så slipper man å kaste 1/2 glass!

 

 

 

 

 

 

God weekend 🙂

 

 

2 kommentarer
    1. Har særdeles god erfaring med å få ut siste dråpe av kartongvin. Bare å åpne krana og blåse opp, så slipper du å klippe noe hull i posen😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg