Siden jeg er homofil ville ikke min søsters kjæreste ha barn med henne!

Fremover vil jeg legge ut en del private historier og om ting som bryr meg. Interiøret, tips og ideer vil jeg legge opp til å ha en eller to ganger i uken.

Her en en av mine søsters erfaringer!…

 

Etter 4 års forhold uttalte typen til min min ene søster at han ikke ville ha barn med henne siden jeg er

homofil. Jeg lar meg ikke provosere av nedsettende ting ang. oss homofile, det fantes en tid hvor jeg heller

ikke forstod dette og jeg forstår vel ikke helt tiltrekkingen mellom to av samme kjønn fremdeles, egentlig er det vel ingen som kan forklare hvorfor man tiltrekkes av noe man har selv… Kanskje han hadde han rett…? Burde man sette homofile til verden og har jeg som homofil mer genetisk sannsynlighet til å få et homofilt barn…?

Det forekommer flere steder at det er to homofile i en søskenflokk på 3, så noe genetisk er det.

Jeg kan forstå at man ikke i utgangspunktet ønsker, et homofilt barn, da veien kan være vanskelig for oss og man som forelder ønsker en en klevei for sine barn, barnebarn etc. .. Likevel er det mange som vil støtte homofile og si: Slikt kan man ikke si, homofile barn er fint osv. Men dersom man hadde lagt frem spørsmålet til vordene barneforeldre og de ønsket et heterofilt barn eller ikke og de fikk svare anonymt, er det nok ganske klart hva de ville svart …

Man må jo få lov og si hva man egentlig mener , alt for mange er opptatt av og si noe ” for å bli likt”… , men egentlig mene noe annet.. Jeg er ganske lei politisk korrekthet!

 

Hvor vidt det er arvelig eller ikke er egentlig ikke interessant i denne situasjonen og dersom du elsker den du er sammen med og sier du ikke vil ha barn med vedkommende pga. personens gener , -synes jeg dette handler mer om ondskap uten å gå dypere i det. Jeg håper de av dere som får noe slikt servert fra deres kjære, skjønner at feilen til vedkommende som uttaler noe slikt, er mye mer en kun den uttalelsen!

Min søster fant seg raskt en ny flott fyr som ville ha barn med henne på tross av mine gener. Hun venter faktisk en gutt med termin i morgen! :-))

Tror dere vi homofile viderefører de homofile genene våre om noen får barn med oss?

 

Min nye nevø 🙂

 

6 kommentarer
    1. Fantastisk…….Tenk å være så sneversynt i 2021′ glad på Christine sine vegne at hun fant en flott fyr som ikke tenkte i de baner..Gratulerer til henne og onkel fra Frank og meg fra Drøbak.

    2. Lykke til som onkel! Født sånn eller blitt sånn? Jeg tror, som deg, at det er genetisk. Da kan det vel være en økt sjanse for at du fører genene videre, men hva så? Dessuten, flere og flere homofile får barn i dag, og fortsatt har de fleste homofile heterofile foreldre. Vi er nok mange bærere av genet, uten å være homofile selv. Heldigvis har verden gått fremover. Et stykke igjen til målet, men vi er på riktig vei. Du traff spikeren på hodet med ditt utsagn om ondskap. Der så nok du og søsteren din bare toppen av isfjellet, så godt at denne mannen forsvant «rett vest». Noen viser oss rett og slett hvordan vi ikke skal være, og da er jeg langt forbi «politisk korrekt». Når det gjelder sistnevnte kategori, vil jeg påstå at det ikke står så galt til der. Disse er iallfall på en begynnende bevisst vei, der de så godt de kan prøver å korrigere sitt tankegods og sine holdninger. Alt starter med en tanke, så integreres den forhåpentligvis underveis. Heldig han som får deg til onkel. Her blir det ikke et kjedelig øyeblikk. Han ser ut som en kraftkar, så ligner nok på deg der. Mye moro i vente! Ønsker deg en strålende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg