Signatur-møte med Dorthe Skappel

 

Etter at jeg var i God kveld Norge med Dorthe i julen, ønsket jeg en signatur på den utrolig søte engelen Dorthe laget til meg

Engelen endte på et fat med andre fantastiske engler som jeg ar fått av både min mormor, niese og flere. Alle har signert englene på brettet. Så  forleden før jeg pakket vekk julen møtte ringte jeg Dorthe og selvfølgelig ville hun signere engelen.

Dorthe dukker også mest sannsynlig opp som gjest i  den nye serien min til høsten 🙂

Lenke til reportasjen fra God kveld Norge: https://www.tv2.no/v/1402861/

Da er all julen pakket vekk! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg