Slik får jeg høre, at jeg holder meg ung!

 

I anledning min store søsters bursdag i går , har jeg lyst til og gi dere min oppskrift på hvordan man kan oppnå at folk sier man ser ung ut! Man må lyve litt, men…

 

MIN OPPSKRIFT PÅ: «Hvordan få høre at du holder deg ung!»

Siden mange higer etter og se unge ut, snakker om at de fremdeles er 29 når de er 50 osv, skaper vi underbevisst alders-komplekser. Det er pinlig, dumt og oppbrukt å stå og lytte til noen som later som de er yngre enn de er… Folk tenker: oi du ser gammel ut for alderen din, men ingen sier det høyt. Mest sannsynlig er de politisk korrekte og uttaler kjedelig: Du holder deg godt!
Når folk spør hvor gammel jeg er, har jeg i flere år sagt at jeg nærmer meg 50. Noe som er sant, men det betyr ikke at jeg er 49!… Det jeg oppnår er at folk tenker og sier, åh du holder deg godt, så ung du ser ut osv. Og sannsynligheten for at de mener det, er ganske stor, siden jeg lyver meg opp i alder! Og hvem vil ikke høre slike kommentarer som kommer fra hjertet.
Vi skal være max stolte av og oppnå alder, ikke alle opplever det og det vet vi som er over 40. Vi ser allerede at folk begynner å falle fra… Så neste gang noen spør hvor gammel du er, så kan du trygt slenge på noen år og si: «At jeg nærmer meg… XX år» osv. Du oppnår garantert et annet forhold til svaret du får, enn om du liksom drar på ordene og ønsker å gi et hint om at du er yngre enn du er.

Gratulerer til min flotte søster som nærmer seg 50! – men som har to barn alene og dermed bryr seg lite om alder, da pikene hennes betyr mest!

Jeg må innrømme at jeg egentlig er drit redd alder, det er vel derfor jeg har kommet frem til denne vrien, slik at ingen skal kunne si at jeg ser gamme ut. Man har uansett nye mer å skryte av om man er 50 kontra 30 år, da de på 30, faktisk ikke vet om de blir 50!.. Så ikke vær redd, for å skryte deg litt opp!

🙂  hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg