Slik pynter jeg i stuen!

 

 

Stuen står alltid ferdig med jul tidlig i november pga. tv opptak og foto.

I julekalenderen min, fikk jeg utfollet meg godt. Jeg laget selv disse klippene med dukkene og tankesekvenser, Dagbladet klippet de inn i serien. Dukkene er ment som litt gøy for barn.

Og være programleder i sitt eget show med alt jeg måtte planlegge og forberede fra dag til dag var tøft. Intervjuene hadde forberedte spørsmål, men mye ble impovisasjon.

Her drar jeg til Jenny Jenssen:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg