Som et lite smykke / like a piece of jewelry

Radio i P1 og P2 Ukeslutt i morgen. Jeg snakker om når julen skal ut mellom kl 12-14.  Det er trist for mange og selv har jeg ambivalens fra hat til elsk… Men jeg har annet på hjerte som kommer snart! 🙂

 

 

Da er julen i leiligheten min omtrent helt borte for denne gang…

 

I dag var jeg pg fjernet julepynten jeg satt opp i begynnelsen av desember på restaurant Chez Colin Denne lille restauranten ligger som et lite smykke i en av de nydelige fredede husene på Fredensborg. Maten er fantastisk, besøk den!

Biler fra restauranten. Besøk lenken: http://www.chezcolin.no

 

 

 

 

 

Tomorrow I’m radio in P1 and P2 on at the end of the week. “When Christmas is going out”, this is sad for many and even I have ambivalence from hatred to love … But I have something else on my mind coming soon! 🙂  …

Today I was and removing Christmas decorations I set up in early December in the restaurant Chez Colin. This little restaurant is a little  jewelry in one of the lovely Fredensborg. The food is amazing, visit the place! Pictures from the restaurant. Visit the link:    http://www.chezcolin.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg