sommer inspirasjon/ summer inspiration

 

 

 

 

For dere som ønsker vakre sommer-asiosasjoner- må dere holde øynene oppe hele tiden. Det kan dukke opp ting på Nille, IKEA og i de finere nisjebutikkene. Disse glass-tingene og ornamentene har jeg vist før, men vil minne om at man får tak i så mye fint innimellom her og der.

 

 

Flere av tingene er kjøpt i desember og legger du merke til detaljer, ka du se at sløyfebåndet til høyre på glasskaken er malt rosa av meg. Her var det opprinnelig blått.

 

 

Fatet er lavet gammelt. Rosa er virkelig tingen!

 

 

I tillegg dekorerer jeg noen av lysekronene. Akkurat nå er det roser som gjelder.

 

Markblomster er aldri galt!

 

Klippet er lagt ut før, til inspirasjon: Good morning Norway: https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34&t=181s

Throughout the year I have different decorative hangings in different ways. Here is some of my summer  decorating.

Good morning Norway: https://www.youtube.com/watch?v=JDBYfVY-m34&t=181s

1 kommentar
    1. Hei, jeg heter Claudia Klein, jeg er utlåner og er også finansiell konsulent.

      Har du stort behov for økonomisk forsterkning? Trenger du et lån til forskjellige formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg anbefale deg å kontakte firmaet via | [email protected] | eller send oss ​​en beskjed på WhatsApp: +4915758108767 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

      Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, og du kan også låne opptil 15 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg