Sommer-spisestuen min/ My summer dining room

 

 

Jeg har store forandringer i hjemmet mitt.  Men snart skal det rosa bort og mye annet gøy står for tur

 

 

Hele poenger er at det rosa og feminine, skal ta fullstendig kontroll på denne tiden av året 🙂

 

 

 

 

Parasollen er full av roser og prismer og understreker virkelig det sommerlige feminine touchet ! 🙂

 

 

Now my summer interior is going away. Let the pink and feminine characterize the summer. But many more pictures will come soon 🙂

2 kommentarer
    1. Hei, jeg heter Claudia Klein, jeg er utlåner og er også finansiell konsulent.

      Har du stort behov for økonomisk forsterkning? Trenger du et lån til forskjellige formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg anbefale deg å kontakte firmaet via | [email protected] | eller send oss ​​en beskjed på WhatsApp: +4915758108767 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

      Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, og du kan også låne opptil 15 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    2. Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

      business? contact us now with your details to get a good

      Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

      Do you need Personal Finance?

      Business Cash Finance?

      Unsecured Finance

      Fast and Simple Finance?

      Quick Application Process?

      Finance. Services Rendered include,

      *Debt Consolidation Finance

      *Business Finance Services

      *Personal Finance services Help

      Please write back if interested with our interest rate EMAIL: [email protected]
      Call or add us on what’s App +91-7428831341

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg