Sommerminner…/ Summer Memories

 

 

Fra år 2000  prydet jeg stadig forsidene i ulike blader. Nå har tv og sosiale medier overtatt noe av det

Min største inspirasjonskilden, var alltid Mor! Dette er et av våre feriehus vi hadde fra jeg var liten, på Tjøme. Det er 20 år siden det så slik ut, bildene ble tatt for 15 år siden og de var i ukebladet, sommeren 2015.

Vakre farver og ting over alt. Min Mor holde alltid på slik i hjemmene våre, det var nok helt naturlig for henne og det er det for meg også i dag

 

 

Palmen i bakgrunnen har jeg aget. En stor treplanke surret inn med strie som jeg impregnerte. Så lange stålvaiere, med to lange palmeblader etter hverandre på hver gren

Duk fra Designers guild. Engelske gardiner Breakfast. Alt er Sydd av Gro Simonsen. Gro har vært syersken vår i alle år, alt av tekstiler til hjemmet, gardiner, puter etc. har Gro sydd.

Mange nydelige detaljer over alt

 

 

Bildene er litt dålige, jeg fotograferte de ut av et blad.

Den hvite stuen:

 

 

Her har jeg dekket kakebord, med kunstige kaker jeg har lavet selv av skummadrass, silikon og platbær jeg har malt.

 

 

Sent på 1990 tallet og tidlig 2000 tallet skrev veldig mange blader reportasjer om meg og alt jeg laget.

 

En del av spisestuen

 

Min mor ville ikke på trykk, men jeg stilte stadig opp og fortalte om hva jeg hadde laget samt stylet til litt ekstra rundt omkring

 

 

Kjøkkenet. Over alt var det spsiabygde møbler som passet inn i husets rom. Her en flott kjøpmannsdisk

 

 

I was constantly on the cover of various magazines from the year 2000 … Today, social media and television have taken over some of it. This is one of the vacation places my family has had. Mom always decorated and decorated. She has been my biggest source of inspiration. Beautiful fabrics and details everywhere

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg