Sommerminner…

Forsiden av Hjemmet

Min største inspirasjonskilden, var alltid Mor! Dette er et av våre feriehus vi hadde fra jeg var liten. Det er 20 år siden det så slik ut, bildene ble tatt for 15 år siden og de var i ukebladet, sommeren 2015.

Vakre farver og uventede ting og dekor, er Mor en ekspert på. Slik holde hun på i våre hjem i alle år, det var nok helt naturlig for henne

 

Engelske gardiner Breakfast: Sydd av Gro Simonsen. Gro har vært syersken vår i alle år, alt av tekstiler til hjemmet, gardiner, puter etc. har Gro sydd. Det er ikke for ingen ting at kongehuset etterhvert også tok henne i bruk også. Så hun har sydd alt for Sonja og Harald, på deres feriesteder også.

Mange nydelige detaljer over alt

 

 

Bildene er litt dålige, jeg fotograferte de ut av et blad.

Den hvite stuen:

 

 

Her har jeg dekket kakebord, med kunstige kaker jeg har lavet selv av skummadrass, silikon o g pastbær jeg har malt.

 

 

Sent  på 1990 tallet og tidlig 2000 tallet skrev veldig mange blader reportasjer om meg og alt jeg lavet. Når er det mer TV og sosialemedier og aviser som hat tatt over den biten

 

En del av spisestuen

 

Min mor ville ikke på trykk, men jeg stilte stadig opp og fortalte om hva jeg hadde laget samt stylet til litt ekstra rundt omkring

 

 

Kjøkkenet. Over alt var det spsia bygde møbler som passet inn i husets rom. Her en flott kjøpmannsdisk

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg