Spisestuen min i dagslys/ Daylight

Jeg er ikke så glad i skarpt dagslys i julen, men det kan være litt flott av og til. Her i dagslys uten en lyspære eller et levende lys tent!

Noen av englene og nissene mine:

På konsollbordet har jeg en vakker gammel engel.  Speilet er gammelt og det hadde vi hjemme da jeg var liten

 

 

 

Denne engelen er kjøpt i en interiørr-foretning for noen år siden. Den er mye, men også veldig fin synes jeg!

Kornetten som henger på nøkklen til skapet, er fra

Kornettene nedenfor av julenissen, er jeg veldig glad i. Den er kjøpt

på Krukkegården i Ås. Hit burde du dra, det er en opplevelse utenom det vanlige!

Mye av pynten jeg kjøper er fra Shshi. Dit drar jeg i episode 7! butikken deres ligger Skøyen

 

“Is-engelen Hermine” Denne laget jeg for mange år siden. Den er oppkalt etter min storesøsters første datter Hermine. jeg har laget kroppen i leire. Sydd kjolen av tekstil, som er prydet med Swarovski-krystaller og glass-perler nederst. Kåpen har jeg kantet med kaninpels. rundt håndleddet har hun fårtt et swarovski-armbånd, samt sølv-perler rundt halsen. I utringningen en saltvanns-perle, bladsølv på tryllestaven og en diamant i hår-båndet. Til slutt fikk hun mitt hår!  🙂

Here are some pictures from my dining room in daylight. Watch episode 7 from my calendar – here I buy the finest decoration. The shop is called Shishi and igger on Skøyen

 

Episode 7. Her handler jeg på Shishi, skøyen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg