Spisestuen min i dagslys !/ My dining room in daylight

Hvor jeg kjøper den vakreste pynten!

 

Jeg er ikke så glad i skarpt dagslys i julen, men det kan være litt flott av og til. Her i dagslys uten en lyspære eller et levende lys tent!

Noen av englene og nissene mine:

 

 

På konsollbordet har jeg en vakker gammel engel.  Speilet er gammelt og det hadde vi hjemme da jeg var liten

 

 

 

Denne engelen er kjøpt i en interiørr-foretning for noen år siden. Den er mye, men også veldig fin synes jeg!

 

 

Kornetten som henger på nøklen til skapet, er vakker. Innenfor skap døren skimtes engelen Dorthe Skappel laget til meg da jeg var med i God kveld Norge i fjor. Julenissen kjøpte jeg i New York for over 20 år siden

 

 

Disse kornettene er jeg veldig glad i. De er skjøre, men usedvanlig vakre. Mye av pynten jeg kjøper er fra Shshi, butikken deres ligger på Aker brygge.  Se episode 7. her handler jeg på Shishi

 

 

I treet har jeg flere engler i plexi og glass. Min mormors gamle glsskule  henger til venstre

 

 

 

Ballerinaer, istapper, juletrær og engler 🙂

 

 

 

Fra reportasjen med KK forleden

Så “Isprinsessen Hermine” Denne laget jeg for mange år siden. Den er oppkalt etter min storesøsters første datter Hermine. jeg har laget kroppen i leire. Sydd kjolen av tekstil, som er prydet med Swarovski-krystaller og glass-perler nederst. Kåpen har jeg kantet med kaninpels. rundt håndleddet har hun fårtt et swarovski-armbånd, samt sølv-perler rundt halsen. I utringningen en saltvanns-perle, bladsølv på tryllestaven og en diamant i hår-båndet. Til slutt fikk hun mitt hår!  🙂

 

KK´s reportasje. Tips og ideer: https://www.kk.no/livet/det-er-altfor-sent-a-sette-opp-juletreet-pa-lillejulaften/71866169

PODCASTEN. Ny episode: https://podcasts.apple.com/no/podcast/nesten-normale/id1467691236?l=nb&fbclid=IwAR3h0ow3wPdW803jSSAJmVEXSCe7C5mbfcafQnkkwIESNHV8TWFiVYyyMzM#episodeGuid=e438e669-73e9-ceef-3861-9da4815ab8f5

 

 

Here are some pictures from my dining room in daylight. Watch episode 7 from my calendar – here I buy the finest decoration. The shop is called Shishi and igger on Skøyen

 

2 kommentarer
    1. Alexis drakt bloggen er det en duk? nei, det er manuniteds nye drakthevder
      dette blir manchester uniteds nye adidas drakt tv2 fotballdrakter barn.nokommer de første
      offisielle bildene Virgi

    2. Demetria fotbollskläder2 aug 2020 2 kommentarerhej allanu har fotbollskläderna kommit men tyvärr har Fotbollströjor Butik stadium gjort fel så vi har
      bara kläder till barn a-l har skickat Bruce

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg