Alt for stort! / To big!

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Da heier jeg på Norge igjen, med et lite hopp!!!! 🙂

Flagget hang i stangen på landstedet vårt på Tjøme da jeg var liten. Da Far tok det ned og hang det opp, tenkte jeg at flagget var stort. Da jeg under innspillingen hjemme forleden skulle legge flagget over sofaen for å gi stuen et annet inntrykk, innså jeg hvor stort dett flagget faktisk er! Øverst i flaggstangen virket det så lite!

 

 

 

 

Med flagget kan jeg i hvert fall heie på Norge! Håper vi vinner Eurovision i kveld! Ha en super kveld alle sammen! 🙂

 

The flag hung at our country house on Tjøme when I was a kid. When Father took it down and hung it up, I thought the flag was big. When I put the flag over the couch during the recording at home the other day, to give the living room a different impression, I realized how big that flag is!

I cheer on Norway tonight when it comes to Eurovision, we hope the winner and that everyone gets a nice evening! 🙂

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg