Stuen / The living room

 

Fuglene og kulene er kjøpt på Indiska og var i salg en jul for noen år siden. Jeg viste med en gang at, de ikke skulle bli mine juleminner, men påske-minner om noen år, tekte jeg den gang.

 

 

Egget kjøpte jeg i wien for et par år siden og boken… ja den skrev jeg om forleden- jeg ante ikke at jeg hadde den boken, før jeg lette etter noe med påskefarger 🙂

 

 

 

For å fornye sofaen litt har jeg tredd et grått pledd rundt putene man sitter på. Man kan selvfølgelig legge et pledd over de man også lener seg til 🙂

 

 

Over peisen har jeg i rammen hengt et grønt spray-maleri jeg malte i 2003. Jeg klippet ut en krone som en sjablong og brukte deretter kronen og resten av det jeg klippet bort som en sjablong å spraye i .. Lysene er fra Nille og pute-trekkene er fra IKEA!

 

 

The birds and gold-balls are from “Indiska” and were originally a Christmas item. The egg I bought in Vienna and the book I had in the library.

Around a part of the couch I have put a gray blanket. Of course you can do this in the back as well.

The green crowns over the fireplace are spray painted by me. First after I cut out a crown stencil.

The candle lights are from Nille and the pillows are from IKEA.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg