“Styrtrik og fattig! / Rich and poor!”

Du har hull i skoene dine lød det fra niesen min!

 

Først, en stor hyllest til kvinnen på selve kvinne dagen! Kvinnen har i alle år hatt “hoved-ansvaret” for å være glamorøse og med glitter! En del av oss menn har etterhvert også begynt å bruke dette!

Men det må blandes!

Da min niese spurte meg hvorfor jeg hadde hull i skoene, svarte jeg. Det er mye mer enn bare hull.  De er utslitte, over 10 år gamle og det ser fattig ut! På den måten sparer vi kloden for bruk og kast og ikke minst, gjenbruk! Men jeg synes jo det hele skal toppes med en touch av “styrtrik” glamour! 🙂 hehe

For når du i den ene enden har bag eller skjerf med gull eller glitter, da kan du i den andre ende se veldig fatting ut! På den måten har du gjennomført noe som er kulere ut, enn om man kun ser “styrtrik elle fattig” ut”. I dag skal vi blande kombinasjoner, så det ikke blir kjedelig, husk det! 🙂 Jeg nevner fler eksempler nedenfor på siden.

Under: Skjerfet med gullsnorer er fra Fretex. Bagen er fra en av de utenlandske forretningen på Grønland

 

Oppussings-sko: Skoene er over 10 år gamle og var klar for kast, da jeg i min siste flytting brukte dem. Nå foretrekker jeg de fremfor nye joggesko og jeg kan like gjerne dukke opp i selskap med dem! Det viktigste er at de er rene. Husk at joggesko kan vaskes i vaskemaskinen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fler eksempler på morsomt kombinasjoner:

Blazer og hettegenser

Joggesko og frakk

Jeans og store smykker

og ikke minst: Joggebukse og kofte (eller blazer) med søljer som jeg har på bildet! 🙂

 

Hurra for kvinnen 8. mars, hurra for oss alle! 🙂

____________________________________________________________________________________

 

Congratulations to the woman on the Norwegian Women’s Day on March 8th. A big thank you for always being glamorous, now men can use it too! 🙂

When my niece said I had holes in my shoes, I taught her:

When you have a bag or scarf with gold or glitter at one end, then you can look very poor at the other end! That way you have completed something that is cooler than just looking “rich or poor”. Today we will mix combinations, so it does not get boring, remember that! 🙂

This is fine in relation to pollution and reuse! More examples of fun combinations: Blazer and hoodie Sneakers and coat Jeans and large jewelry and of course sweatpants and cardigans with brooches that I have in the picture! 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg