Til inspirasjon/ For inspiration

Jeg er opptatt med juleforberedelser for bedrifter, samt reportasjer nå i november. Dette gjør at jeg ikke får så mye tid til bloggen akkurat nå. Men jeg holder på og bygge opp en liten YouTube kanal, som kanskje kan inspirere på ulike måter. Her er det noen:  Do it yourself (DIY) videoer, (det kommer mange flere), samt anledninger fra livet mitt som bl.a. viser hvor enkelt jeg steller i stand til ulike hendelser.

YouTube kanalen: https://www.youtube.com/results?search_query=sigurd+storm

Det blir mye jul på sikt 🙂

På bildet sitter jeg og slapper av hjemme… Det kan jeg love at kun er på bildet!

 

 

In the picture I am sitting and relaxing at home … I can promise that only in the picture!

I’m a bit busy with Christmas preparations for companies, as well as reports this November, which means that I do not get much time for the blog right now. But I’m working on building a small YouTube channel, which might inspire in different ways. Here are some: Do it yourself (DIY) videos, there will be more, as well as occasions and festivities from my life such as. shows how easily I enable things.

https://www.youtube.com/results?search_query=sigurd+storm

There will be a lot of Christmas in the long run 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg