Tilgi meg og kom gjerne med ideer!…

Instagram: Sigurd Storm

 

Jeg setter veldig stor pris alle mine fine lesere som kommer med så fine kommentarer. Det gjør meg veldig glad, og desto mer vanskelig når jeg ikke kan holde det jeg lover. Det hender jeg har lovet å skrive og vise noe jeg ikke har klart å holde, det er noe jeg må ha frem i innlegget her, men har mange prosjekter på gang nå og jeg har en liten liste med saker som kommer

Vår hjemme hos meg. Disse bildene ble brukt til en reportasje i et blad og de ble tatt av Mona Gundersen som er en av Norges desidert beste fotografer!

 

I oppgangen her har jeg prydet lysekronen med kunstige blomster og på veggen har jeg hengt et bilde med en jeans bukse.

 

Noen ganger går ikke alt som planlagt, spesielt når man står midt oppe i tidkrevende prosjekter. Er i gang med forberedelser til podcast som også tar opp mye av min tid, men gleder meg veldig til å dele dette med dere når vi er i gang. Samtidig spiller vi inn en ny interiørserie og dette tar tid og er veldig krevende i forhold til veldig mye jeg vi ha med av detaljer, tips og ideer. Det er slik at et hvert crew som filmer hos meg ser at det ikke er enkelt å ha regi på meg og det er alltid veldig mye mer omfattenede enn det man trodde til å begynne med. Dette sier jeg på forhånd hver gang  fordi jeg går veldig detaljert og dypt i alt jeg gjør!

 

Tapeter er et must! Et hvert hjem burde ha minst et rom med tapet. Det skaper en veldig fin atmosfære!

Jeg holder holder alltid på i hjemmet mitt og ønsker å inspirere leserne mine til “anerledeshet”. Jeg er glad i alle årstider, og dekorer deretter, og som sagt i tidligere innlegg må det ikke koste all verden. Jeg blander alt, og synes det er spennende uansett pris. Det er bare fantasien som setter grenser. Legger ved et lite bildedryss her, og håper dette er til inspirasjon.

 

Det gamle skapet hadde mine foreldre på vært landsted på Tjøme. Nå har jeg det og her brukte jeg det på soverommet og oppbevarte bl.a. solbriller i det

 

 

Det er fult lovlig å komme med noen ideer og ønsker i form av hva jeg kan skrive, vise eller snakke om.. 🙂

 

 

 

3 kommentarer
    1. Har et skatoll fra Italian house som jeg malte hvitt… angrer da det blir for mye hvitt i stua Malte spisestuen hvit også ( gammel koselig ) noen tips? Hvilken gull maling har du på skatollet ditt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg