Tips til peisen/ Tips for the fireplace

Disse  figurene kjenner nok de fleste igjen 🙂

Jeg ble påvirket av  Disney-tegnefilmen der Pluto løper etter Snapp og han hopper opp på peisen…

 

Snapp har det søte blikket hvor han titter opp, mot fyrstikken…

Her har jeg mitt lille juleverksted, hvor jeg lager figurene av issopor-kuler,  gips, leire, pels, filt, perler og mer

Jeg har laget Snapp slik at man kan løfte av topplokket og bytte ut til luen han tar fra en av nissene, slik at Pluto ikke skal kjenne ham igjen 🙂

 

Episode 17. Ingeborg Heldal og jeg ser på julemoter 🙂

 

These characters I made after Disney cartoon 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg