Tips til presangene…

Da jeg var liten trodde jeg at alle familier gikk rundt juletreet. Siden mange av mine venner er fra Oslo og mange av oss går rundt juletreet med familiene våre på julaften, så har jeg alltid tror dette var helt vanlig. Men nå vet jeg vel at de fleste ikke gjør det og synes jeg er rart, men det er kanskje mer rart at man gjør det 🙂 … Ikke vet jeg, er dette kun er “by tradisjon” ? men her får dere som ønsker å skape denne tradisjonene et godt tips til hvordan der kan gjøre det selv om dere kun er 3 stykker….

Hør hvordan reality stjerne/ tv personlighet Gründe Myhrer´s familie løste dette!…

Flere tips til presanger:

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg