To dager igjen med rødt…/Two days left with red

 

Jeg pleier å endevende spisestuen før nyttårsaften. Da skal det røde bort. Jeg blir også lei jul! 🙂

 

 

Min Mor tok vare på så mye interiør og detaljer mine søke og jeg har kunnet bruke i alle år. Det har gjort meg så godt når det kommer til å ha varme minner ikke bare i jule men gjennom hele året. Jeg har så mye av barndomshjemmet mitt rundt meg at jeg av og til får en følelse av at tiden har stått litt stille- det elsker jeg! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I usually end the dining room before New Year’s Eve. Then the red will go away. Here’s the whole room

 

Noen av de siste episodene:

Du kan søke opp kalenderen på YouTube med sifrene 1-25

Dessverre ble flere tusen av Dgbladets videoer slettet med en feil i januar. Blandt annet 19 av mine 25 episoder. Den var sett flere hundre tusen ganger, så det var veldig synd, men nå har jeg fått lagt den ut på YouTube. Så nå ligger den trolig her i mange år 🙂

Alle tips og råd jeg gir, kan brukes i ulike sammenhenger hele året!

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg