Treet i spisestuen min/ The Christmas tree in my dining room

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Det hvite juletreet i spisestuen min er nesten 3 meter høyt. For mange år siden satt jeg det sammen av 4 mindre trær.  I dag kan man kjøpe trær som er så store på Vidaxl.no

Treet mitt har 500 lys og treet utenfor vinduet har også 500 lys. Det optimale er når det er mørkt, men da er det vanskelig å gjenskape hvordan det ser ut i virkeligheten

Pynten går i sølv, hvitt og glass

Det er litt vanskelig å ta bilder som gjengir virkeligheten, så fargene blir litt rare

Her har jeg pynt fra barndommen og fra min mormors gamle tre

Jeg kjøper pynt over alt. Alt fra fin dyr til fin rimelig 🙂 Sånne små glass-montere som på bildet under, elsker jeg :))

Jeg har flere trær på utsiden, det gir utrolig stemning i mørket

Rensdyrene i vinduet viste jeg også til Dorthe i God kveld Norge forrige uke. Alle lar seg imponere av at disse ikke er fra Glass magasninet, men fra Nille! 🙂  Opprinnelig er det en slede med to rensdyr. Jeg kjøpte 3 pakker slik at de ble 5 rensdyr til sleden 🙂

 

Her kommer de beste juepresang tipsene med Grunde og meg! 🙂 Episode 16.

 

I have assembled the white tree in my dining room of 4 smaller trees. The decoration is everything from old memories to new things.

I have more trees on the outside of the windows and on the balcony that create nice Christmas outside. The reindeer is from Nille

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg