“TV Norge-drama” skapt av meg, i kveld!

Instagram: sigurdstorm

 

Jeg ville unngå å ydmyke ham, i  stede skapte jeg et drama uten sidestykke!

 

I kveld på selve bursdagen min kommer teaseren, dramaet kommer senere…

 

 

Jeg deltok i sjekkeprogrammet ”Første date”. Jeg mente, trodde og håpet at castingen var så gode, at du ville finne mannen i mitt liv! Derfor stilte jeg opp! Men dette skulle bli en katastrofe uten sidestykke!

Back stage, stod det en vinkartong… Ikke drikk mer enn et glass, ble vi rådet til… men ventetiden ble lang…

 

Han de hadde matchet meg , vare en så dårlig match at jeg reiste meg etter 10 minutter under selve innspillinen.- Målet var å unngå at det skulle komme med i programmet! Jeg synes egentlig er litt flaut å stille opp på tv med temaet dating, når det jeg pleier viser på tv er interiør, så siden det ikke gikk vår vei, måtte jeg stoppe det!

Min tanke ved å stille opp var at jeg hadde et håp om at de skulle klare å finne Mr right, men det ble helt feil. For å unngå en ydmykende situasjon for oss begge, reiste jeg meg uten at han egentlig der og da, skjønte hvorfor… Det jeg glemte var at det var kameraer over alt, som fanget min reaksjon (populært kalt drama) som jeg skapte ”bak kulissene”, dette skulle bli det produsenten ELSKET!  Flere fra produksjonen kom frem bak kulissene og fortalte meg hvor fantastisk dette dramaet var!  Produsenten ønsket å snakke med meg- Under denne samtalen skrek jeg ut at jeg følte meg som den nye Gunilla Persson”  Alle lo godt! Dette ble jo mye mer ydmykende, enn om jeg hadde blitt sittende mad daten…

På Tv Norge I kveld kl 20:30 i slutten av programmet, vises teaseren til dramaet, som kommer til høsten på TV Norge. Det blir lagt ut på Dplay snart!

Hvorfor skriver jeg om det, når jeg ikke ønsket å være med..?

Tiden leger sår og produsentene bak showet elsket reaksjonen og det som skjedde. Jeg var og spiste lunch med produsenten forleden og fikk bl.a. sett teaseren.

I tillegg har jeg unnskyldt meg til “daten”(Det gjorde jeg dagen efter stuntet)  Og jeg har snakket mye med min manager om og gi f… i hva andre tenker! Hun lærer meg og ikke tenke så mye på ting! IKKE, tenk på det, er det nye motoet!  Vel, vel…

 

Etter min opptreden, endte jeg først i møte med produsenten, så inn i brakka, der både kamera-crevet og flere fra produksjonen satt. Alle lo godt av hendelsen, de hadde jo fått det med seg i kameraene. På dette tidspunktet, tenkte jeg bare på smågodtet  som lå i skålen ved siden av meg!- Jeg er et smågodt-vrak! Så her satt jeg fint og fikk roet meg ned! 🙂

 

 

Jeg er fremdeles singel, så det er bare å sende en melding her eller på messeger… 🙂 eller å anbefale meg, hvem som passer med meg- jeg tar alle sjanser, spørsmålet er bare om han gjør det…

 

Alle som deltar i programmet “Første date” kan ta med seg noe som betyr noe for enn, eller noe som beskriver noe ved din person. Hva skulle jeg ta med… ? Her med He-man, jeg har elsket fra jeg var barn!  🙂

 

 

 

3 kommentarer
    1. He-man.. hiiiiimææææn!
      Himmel og hav, et sted i huset ligger det en gammel VHS-film med bl.a. He-man. Kjøpt utenlands i ei sjappe som solgte videofilmer, og sikkert piratkopierte 🤣 Han var elsket av særlig min eldste datter. ( som har barn selv nå)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg